چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

چاق سلامتی

نوشته های یه چاقالوی نانازی

تو بیجا کردی زگهواره تا گور دانش بجویی!!

یه هفته هی میاد دهنش رو باز میکنه میگه ببین گلوم قرمزه ؟ نانازی میگه نه مگه درد داری؟ اونم میگه نه میخواستم ببینم یه دفه سرما نخورده باشم ! بعد میره حموم میاد زیر کولر میشینه ! هندونه و خیار و هزار و یک سردی دیگه رو با هم میخوره ! شبا کاندیشنر رو روشن میکنه مستقیم باد بزنه بهش! بالاخره پریشب نانازی گفت فکر کنم سرما خوردم ! گلوم یه کمی درد میکنه ! فوری گفت آره گلوی منم میسوزه ! بعد بدو بدو رفت خوابید و آه و ناله و بند و بساط  که آیییییییییی بیایید من آنفولانزی خوکی گرفتم ! گلوم داره میترکه ! نانازی هم گفت نه بابا اون که بدن درد داره نه گلو درد!! نیم ساعت نگذشته میگه تنم درد داره ! استخونام دارن میترکن !! واااااااااااای آخخخخخخخخخخخ!!! توجه داشته باشید که فردی که اعلام کرده بود مریضه نانازی بوده !

خلاصه اینکه نانازی با تنی رنجور و تب دار در حال پختن سوپ گرفتن عصاره جوجه دم کردن گیاهان دارویی میباشد ! و بابای بچه ها (همان فرد مذکور در پاراگراف بالا) دچار سرماخوردگی شده اند !! این سزای زنی است که دو هفته بکوب درس بخواند و از احوالات بابای بچه هایش بیخبر شود و اینطوری باید تقاص آن همه بی توجهی و خودخواهی و خودمحور بینی و همش به درس خود توجه کردن و یه میوه پوست نکردن دست بچه مردم دادن و .... رو پس بده !

یه صحبتی هست با مادران این گل پسران ! لطفا یه کمی پسراتون رو لوس بار نیارید ! فقط یه کمی ها! به خدا جای دوری نمیره ! خوب البته که پسرن جیگر طلا دومبول بلا هستن ! آسمون سوراخ شده افتادن زمین و مرکز توجه همه عالم و آدم هستن ! بله درست ! ولی اینطوری خودشون ضربه میبینن دیگه ! از ما گفتن! اومد و یه زنی گرفتن اینطوری مثل نانازی جان برکف و شوهر ذلیل نبود !! حالا البته بابای بچه ها همیشه نظرشون اینه که نانازی خیلی زن خونه و زندگی نیست و خوب بهش رسیدگی نمیکنه ! اگه مامانش بووووووووووووووووووود!!!

نظرات 23 + ارسال نظر
دکتر سارا جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://drsara88.blogfa.com/

الهی نانازی جونم
قربونت برم با این نوشته های قشنگ و قلم طنزت که من دیوونشم
چقدر دلم برات تنگیده بود
بازم بنویس

هستی جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.extrapounds.com/blog/smallspring/

وای
لیلی
لیلییییییییی
نمیدونی چقدر خوشحال شدم بعده مدتها کامنتت رو تو وبلاگم دیدم
یه جورایی خواهرمی دیگه.نمیدونم چرا خیلی احساس نزدیکی خاص و ویژه ایی بهت دارم
در ضمن دلم برای اون صدای خوشگل و جیگرت تنگ شده.
بوسسسسسسسسسسس
بوسسسسسسسسسسسسسس

moones جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

leili jun khubi?in systeme mariz shodane marda majarayiye bara khodesh.in babaye man ke mariz mishe 1film sinamayi rah mindaze ke bia o bebin.
(azizam pam aziat mikone nemitunam poshte pc beshinam,commentam bara tavalodf tina ro ham be giti goftam bejam gozasht)

گلبرگ جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

نه به اون خاطر دعوا نمی کرده .. به من هیچ ربطی نداشته دعواشون .. لیلی جان تو خیلی چیزاغ رو در مورده من نمی دونی .. اگه می دونستی اینجوری در موردم قضاوت نمی کردی .. نمی دونم شاید حق داری از من بدت بیاد .. اما این من بودم که ساکشو ژره سوغاتی کردم برای خانومش .. این من بودم که بهش گفتم برو برو برو .. قبل از اینکه من وارد این آدم بشم با وجود زندگی ۱۵ سالش اما خیانت از هر نوعی رو انجام می داده اما الان به خاطره حرفهای من یکساله که با هیچ زنی ارتباط نداشته .. عزیزم مشکل از من نیست .. مشکل خشت اول تو زندگیه ۱۶ ساله این آدمه .. تازه من توی این یه سال به بهبود روابطشون کمک کردم .. اگه قبلاْ که ایران بود هفته ای یه بار زنگ می زد خونه من کاری کردم که بشه هر روز یا یه روز در میون .. اگه ۴ سال از ایران رفت خونه بدون اینکه یه حله پوک کادو ببره من کاری کردم که تو این یه سال با مناسبت و بی مناسبت برای خانومش کادو ببره .. سوغاتی ببره .. مشکل من نیستم .. دعواشون به اون خاطر نیست .. باور کن مشکل از یه جای دیگه است ... اگه ناراحتت می کنم می تونی بندازیم از دنیات بیرون اما بدون اینکه بدونی اصل قضیه چیه منو متهم نکن .. همیشه مشکل به مرد بر نمی گرده عزیز... زود قضاوت نکن

مونس شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 05:13 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام عریض و طویل خدمت لی لی خانمی. ای بابا امان از دست مریض شدن این آقایون. من که فعلا پدر محترم رو دارم واضح و شفاف میبینم تا یه سرمای کوچولو میخوره یک آه و ناله و غرغری راه میندازه که یکی ندونه فکر میکنه چی شده! حالا جالبه من که عمل کرده بودم هم کلافه بودم هم درد داشتم یه دفعه گریه م میگرفت میگفت: اوووووووووووووو دختر چرا انقدر ضعیفی تو؟؟؟ قوی بااااااااش (همین مونده بگه مررررررررررررد باش!!!). حالا خودشو لوس هم میکنه قرصاشم نمیخوره٬ مامان منم انگار ۳سالشه بابام قرصاشو تو شیر گرم حل میکنه شیر رو هم شیرین میکنه که از رو مزش متوجه نشه قرص توشه!!!
خلاصه که ما هم نمونه شو داریم خانوم جان. قضیه تمارض هم که به وفور مشاهده شده.
(راستی بابت تاخیر و غیبتا پوزش فراوان میطلبم. چون عذرم موجه هس دعبان نکنیااااااا)

برفین شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام عزیزم ..
چقدر ناز مینویسی گلم .. چه طنزی .. موفق باشی عزیز دل ..

دیناخانومی یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://baghche87.persianblog.ir

سلام
ممنون بابت تبریک تولد!
خانومی خیلی از نثرت خوشم امد! من عاشق وبلاگ هایی هستم که به سبک طنز می نویسند!!!! گرچه خودم این جوری نیستم! استعداد می خواهد! راستش درباره موضوع مطروحه تون والا همه مردها همین طورند! من یک بار گلاب به روتون این قدر حالم بد بود از تهوع و اسهال و استفراغ که بی هوش می شدم و همش نگران پسرک بودم! زنگ زدم به شوشو بیا من دارم می میرم اقلا پسرک را بگیر! تا رسیده خودش دراز به دارز افتاده که ای وای دارم می میرم!!!!!!!! من بیچاره با اون حال باید پرستاریش را هم می کردم

عسل اشیانه عشق دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

دومبول بلا رو خوب اومدی. این اقایونو دیگه کسی نیست که خبر از ننه من غریبم بازیشون نداشته باشه. خواجه حافظ شیرازی هم خبر داره. چون خودش مرد بوده
حالا ایشالله که زود خوب بشه.تو هم زود سوپ جوجه ات رو بپز که اگه مامانش بوووووووود....

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

abjie gole nazam aslandesham negarane man nabashia,man khube khubam.alan ham umadam az un pam ke ser mishe navare asab bardaram ke khialam rahat beshe chizim nist.albate khodam fekr mikonam kam khuni gereftam.hala bara man dr ham shode porru:D

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

miduni li li junam?fekr mikonam inke hey asabe badanam dare tahrik mishe 1kam ham asabie.bekhoda azvaqti to gofti fekro khial nemikonam.vali mamanam mige asabi shodam,dur az junet migi harf ke behet mizanim mipari be adam!!!

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

dre ham marde,enqadr badam miaaad.taze alan bayad shalvaramam dararam khodaaa:(
Kolan oza khube,diruz tv elam kard az sarbazie foqelisansa 2mah kam shod huraaa.
Khaheshan un phde mokhaberateto zudtar begir ravanemun pak shod bekhoda.1smse dorost nemiad

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

natijeye navaram mashkuk bud.bayad beram dr maqzo asab,ehtemalan ham bastarim mikonan.dr goft ehtemale keshidane abe nokha' ham hast.
Abji,doa plz

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

natarsia,az un dr stresiaye divune bud ke khosheshun miad melato betarsunan.hala miram 1dre khub javabesho migam behet

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

abji goli asri vaqte dre maqzo asabe khub gereftam.ta khoda chi bekham

moones چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

leili jun in namayeshgahe mavad qazayi ke tu malezi gozashtano rafti?tve inja tabliq kard

آزی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

نانازی جون کدوم جمله؟
راستی هنوز خونتون مورچه داره؟اگه داره کجاش داره؟

moones پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

vaqean mordeshure mokhaberate hardo keshvaro bebare eiiishshsh:D
Man khubam aziz,negaran nabash,hichim nist eshala.raftam dre maqzo asabe khub,shanbe sa'at10e sobh be vaqte iran vaqte MRI az gardan gereftam.chizi nist abji goli:*

moones پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

man khube khubam abji junam,nega kon.alan daram harakate mozun anjam midam bebinin bia ooo bia vasat:D

moones شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

leili junam bebakhsh dir umadam.az sobh ke az MRI umadam enqadr ke tekun o saroseda dasht saram kheyli dard mikard.qorbunet beram ke enqadr goli to abji golam buus.vala javabesho farda midan,ama aqahe masule MRI goft ma chize mashkuki nadidim.khodaroshokr.hala ta beram bebinam dr chi mige

صحرا یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

تاییدی نبود؟

رونالی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.ronali.blogfa.com

سلام.........

نفس سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 06:51 ق.ظ http://roza153.persianblog.ir

زویا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.zoya1974.mihanblog.com

عزیزم این اقایون همه اینطورین!من بیچاره وقتی مریضم همه کار باید بکنم ولی وقتی دندون اقا درد میکنه همه باید ساکت باشن.
به منزل ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد